Raspored predizbornih skupova po TO HDZ BiH OO Grude za opće izbore 2014. godine nalaze se u tablici. Pozivamo sve članove, simpatizere i sumještane da nam se pridruže. Svi prisutni moći će se upoznati sa programom stranke kao i stranačkim kandidatima.
Nazočnima će se obratiti predsjednici Temeljnih ogranaka HDZ BiH, predsjednik Općinskog odbora Grude, nositelj ili kandidati s liste za državnu, federalnu i županijski razinu.
Datum | Dan | Vrijeme | Temeljni ogranak | Mjesto |
24. 9. 2014. | Srijeda | 19 sati | Sovići | Osnovna škola |
25. 9. 2014. | Četvrtak | 19 sati | Tihaljina | Osnovna škola |
26. 9. 2014. | Petak | 19 sati | Gorica | Osnovna škola |
30. 9. 2014. | Utorak | 19 sati | Drinovci | Osnovna škola |
1. 10. 2014. | Srijeda | 19 sati | Ružići | Osnovna škola |
2. 10. 2014. | Četvrtak | 19 sati | Donji Mamići | Osnovna škola |
4. 10. 2014. | Subota | 18 sati | Grude – Središnja predizborna tribina | Park |
6. 10. 2014. | Ponedjeljak | 19 sati | Dragićina | Osnovna škola |
Provedbeni izborni stožer
Općinskog odbora HDZ BiH Grude
34 komentara
di je skup u borajni, nismo mi komunjare
ČAUŠEVIĆ PROGOVORIO: Nakon Lijanovića kreće hapšenje Čovića, Vrankića i Bevande!
http://www.dnevno.ba/vijesti/bih/114694-causevic-progovorio-nakon-lijanovica-krece-hapsenje-covica-vrankica-i-bevande.html
DNEVNO .BA TO JE LIJANOV PORTAL BIJA DO SADA
Možete vi napadati HDZ koliko hoćete.
Mogu mladi skojevci po zadatku pisati svakojake komentare, sve vam je uzalud.
HDZ i koalicija koja predstavlja HNS će biti pobjednik predstojećih izvora na svim razinama.
Narod vjeruje HDZ-u i HNS-u m akoliko god vama to bio trn u oku.
HDZ je jedina stranka koja u našoj općini ima predizborne skupove po mjesnim zajednicama.
Bar koliko je meni poznato i koliko vidim iz najava po medijima.
Zašto ostali nemaju?
Boje li se ostali slabo posjećenih skupova?
Boje li se ostali da im na skupove ne dođu ni ovi kojima su platili za glas?
Boje li se pitanja koje bi im narod postavio?
Ima ono pitanja i za vas, ima ima, naročito grijeha prošlosti…………….
Sva pitanja koja imaš slobodno uputi na predizbornim skupovima koji hvala Bogu ima po mjesnim zajednicama.
Nitko ti neće braniti postaviti pitanja, niti ćeš ostati zakinut za odgovor.
Svrati večeras u Goricu ili neku drugu Mjesnu zajednicu, pa brate pitaj za te grijehe koje spominješ.
Vjerujem da ćeš dobiti odgovor koji tražiš.
Mi se ne plašimo pitanja. Ne djelujemo u polu-ilegali kao ostali.
Evo vam jedan od HDZ-ovih aktuelnih grijeha:
Prema Zakonu o državnoj službi u F BiH, Službene novine Federacije BiH, broj 29/03,
Član 4.
Zakonski principi
Državna služba osigurava poštivanje i primjenu slijedećih principa:
a) Zakonitost, b) transparentnost i javnost, c) odgovornost, d) učinkovitost i ekonomičnost, e) profesionalna nepristranost i f) POLITIČKA NEZAVISNOST.
Nikica Tomas je ravnatelj županijske Uprave za inspekcijske poslove, dakle dotični gospon se nebi smio baviti politikom, a on je predsjednik TO HDZ-a Drinovci i na listi je HDZ-a. Eto vam HDZ-ovih grijeha, provode samovolju po općini i županiji.
Kad bi kojim slučajem bio zakon o lustraciji, ti ne bi bio tu i pisao nego bi bio etiketiran udbom!
NIJE U REDU DA LAJEŠ PROTIV HDZ I SDP PREKO ETERA U PREDIZBORNO VRIJEME, MISLILI SMO DA JE RADIO GRUDE APOLITIČAN KAO JAVNI SERVIS. TUŽBA SLIJEDI!
Nije da pravdam Nikicu, nisam to nikad radio. I meni je u nekim stvarima odbojan.
Ali što se posla tiče, ona funkcija koju obnaša je funkcija na koju ga je imenovala naša Županija.
Služba za koju radi je u nadležnosti Županije zapadnohercegovačke.
On i svi ravnatelji prije njega su imenovani na to mijesto na prijedlog Županije, odnosno Vlade.
Stoga taj tvoj Zakon koji spominješ nema veze sa njegovom funkcijom.
On je službenik Županije Zapadnohercegovačke, i podliježe samo njezinim zakonima.
A ne Zakonu o državnim službenicima koje spominješ.
Ako su svi kao ti tako pametni u pitanjima, onda se HDZ netreba sekirati da će izgubiti i ove izbore.
Dok je god ovakvih pametnjakovića kao ti u oporbi, HDZ će biti vječno na vlasti.
Zakoni Federacije BiH su iznad Zakona Županije, i kao takvi se trebaju poštovati, odgovaralo to meni, tebi ili nekom drugom ili ne. I da ovaj zakon ima velike veze sa Nikičinom funkcijom, jer jedna osoba nemože istovremeno biti članom zakonodavne i izvršne vlasti, a Nikica je član i jedne i druge.
NNećemo se vrijeđati i prosipati pamet, Nikica krši Zakon FBiH koji je iznad Zakona Županije i Vlade Županije, a to što još nije za to odgovarao jedini razlog je što su na čelnim mjestima takvi kao ti, sa kupljenim a ne naučenim diplomama. Slobodno se konzultiraj sa nekim školovanim pravnikom, po mogućnosti da mu diploma nije sa Pala ili iz B.Luke pa ćeš vidit ko je u pravu.
G.Anonimus nisi u pravu, zakoni Federacije su iznad Zakona Županije, i samo je pitanje dana kad će Lijanovići iskoristiti HDZ-ovu samovolju i prijaviti g.Tomasa, pa ćemo tad vidit čijim zakonima Nikica podliježe. Čut ćemo se opet kad Nikica odleti sa posla, ili se odrekne svoje pozicije u stranci. 🙂
Nikicu je na mjesto koje obnaša imenovala Vlada naše Županije, i kao takav samo njoj odgovara.
Županijske službe su odgovorne samo Županiji i ta priča nema veze sa tvojim objašnjenjem.
Nije Nikicu Tomasa imenovala Vlada Federacije BiH na to mjesto da bi bio podložan Zakonima FBiH.
Tvoje objašnjenje je točno ali ono se odnosti da one državne službenike i čelne ljude koji se imenuju u poduzeća kojima je Federacija BiH većinski vlasnik.
Direktori, članovi Uprava i Nadzornih odbora Eroneta, Elektroprivrede, Pošte itd, odgovaraju Zakonima koje ti spominješ.
Federacija je neustavna i pola ministarstava neustavnih kojimaje ustavni sud presudio, ali opet rade, ko koga ovdje onda grebe! Volim više Županiju HRVATSKU pa taman ništa ne imala, nego FEDERACIJU I IZDAJICE POTURICE HRVATSKE u njoj makar sve imali!
Nije ga ni trebala imenovati Vlada Federacije da bi odgovarao Zakonima Federacije, tu i jest problem HDZ-a misle da u ŽZH mogu raditi šta hoće i kako hoće a da nemoraju nikome odgovarati. E neće moći više tako. Ako TI misliš da Nikica nije okršio o zakon onda gospon NIkica netreba da se sekira. Ja pak mislim suprotno, mislim i znam da se jako okršio o zakon i da će kad-tad odgovarati za to. Eronet, Elektroprivreda i sl. javna poduzeća nisu niti zakonodavne niti izvršne institucije, što se za inspekciju nemože reći. Pa daj bolan uključi malo taj svoj mali mozak, logično je da nemožeš istovremeno biti u zakonodavnoj i izvršnoj vlasti. A Eronet, Pošta i Elektroprivreda koje nabrajaš su samo javna poduzeća nisu ni zakonodavne ni izvršne institucije. Stoga oladi malo…
Pričaš gluposti. Nervozan si. Hvata te panika.
Ništa čudno za nekoga tko će za koji dan odgovarati za sve što je na račun Platformaške vlade uradio, dobio, pronevjerio.
Svima Vama koji ste dobili posao za vrijeme platformaške vlasti, ODZVONILO JE:
HDZ i ostale stranke iz HNS-a će uskoro preuzeti odgovornost od hrvatskog naroda i istjerati tu g.a.m.a.d. koja se nakotila po razno-raznim uredima u posljednje 4 godine nenarodne vlasti u FBiH.
Stino brojiš, pravniče moj.
Članak 25.
Kantonalnom upravom
rukovodi ravnatelj.
Ravnatelja kantonalne uprave
imenuje kantonalna vlada,
sukladno Zakonu o državnoj
službi.
Ravnatelj Federalne uprave može
predložiti kantonalnoj vladi
smjenjivanje ravnatelja kantonalne
uprave:
1. ako kantonalna uprava
neučinkovito obavlja
inspekcijski nadzor u provedbi
federalnih propisa;
2. ako ravnatelj kantonalne
uprave ne izvršava svoje
obveze prema Federalnoj
upravi koje proizilaze iz ovog
Zakona.
Tek sad si uprskao.
Da Nikica ili netko drugi prije njega nije bio uposlen u skladu sa Zakonom, zar misliš da ga ova Platformaška vlada nebi smijenila.
Davno bi oni njega smijenili da je prekršio ijedan Zakon koji ti spominješ.
Pozivamo sve ljude dobre volje da nas se večeras pridruže na predizbornom skupu HDZ-a u Gorici, s početkom u 19 sati.
To je jedini predizborni skup koji će biti organiziran u našoj Mjesnoj zajednici.
Ostale stranke se očito boje svog naroda, pa neće organizirati nikakve tribine kod nas.
3. Državni službenik je nepristrasan,
te naročito:
a) izbjegava aktivnosti ili propuste u
vršenju svoje profesionalne dužnosti
koje krše ili su nespojive sa
dužnostima utvrđenim ovim zakonom
i suzdržava se od javnog ispoljavanja
svojih političkih uvjerenja;
A za oblak mi se mjesec skrio
sakrio mi pute
uzalud vam trud svirači
za drugog su dunje žute…
Uzalud ti je pajdo moj blejati i pisati Zakone.
Narod je jedini zakon kod nas.
Koga Narod izabere taj je hadžija.
A narod vjeruje Hrvatskom narodnom Saboru i HDZ-u ma koliko tebe to boljelo.
Zaboravih te pitati.
Kad si već toliko uporan u tumačenju tih tvojih zakona, daj mi objasni nešto.
Dali su uposlenici Eroneta državni službenici?
Mogu li uposlenici Eroneta biti u sukobu interesa ako su politički angažirani?
Prvi put cujem da je Eronet sporan u ovim pricama glede javnih poduzeca.. Drugo, sta ste se svezali Nikice? Obični poskočko svojih gazda, a kad mu se suprotstavis argumentima, usere se pa prijeti. Haha, e moj Niki.. Nego, cuvaj ti zdravlje, vidis da nije vridno političenja..ne kažem, može se svakom dogodit, ali imaš dicu, njima se posveti, kakav si, takav si, ali ćaća si im, žao bi mi bilo njih da zbog tvoje glupe politike ti ugrozavas sebe pa oni ostanu bez jednog roditelja. Hebeno je odrastati bez cace.
Trece, iako nisam pristasa HDZ-a, u biti, ne ovoga, ovakvoga, koji vise nema nikakve veze sa starim HDZ-om, volio bih da dobiju izbore, kao i sto hoce, brate jedino vam je hercegovina ostala, eto vam je pa vladajte, eto vam jos jedan mandat pa pokazite sta ste to spremni i kadri uciniti da bude bolje. Jer da ste zaista nesto ucinili, dao bih vam glas ne misleci se sekunde, ne bih glasao za HDZ, nego za sposobne ljude koji su nesto uradili da bi osvjetlali obraz. Vidite vi sami da je narod nezainteresiran, nikada mirnije nije bilo pred izbore kao sada, dobit cete izbore, jer ih uvijek dobivate, a i zato, jer vam je pusteno. Ocekujem sada val komentara kako sam u krivu itd..nema veze. Nego, zasto se ne ujedinite pa vratite Bosnu koju ste izgubili? Apsolutnu pobjedu u hercegovini koju ste imali prije 2 godine je zasjenio apsolutni gubitak bosne, alo, ima i tamo hrvata, i oni su ljudi, nisu stoka. I jos su jadniji nego mi ovdje.
Kako niste svjesni da ljudi, za koju god se opciju opredijele, to ne rade zbog simpatija, nego da im netko da posa, da mogu zivit, pa ovde se sredinom mjeseca sjeda na kavu i razgovor zapocinje tako da se hvalis kako si platio sve rezije AKO SI IH PLATIO. Ovo je jedan veliki Apsurdistan.. Molio bih vas, da, vas, koji znate vec da cete dobiti izbore, da se prestanete sluziti izlizanom retorikom da su svi izdajice, a jedini vi pravi izbor. Da vas se svi boje, i ovo da nitko nema skupove osim vas.. Meni osobno nijedan skup ne moze promijeniti misljenje i moja stajalista. Uradite nesto konkretno, dokazite da ne mlatite praznu slamu i imat cete moj glas.A i glas vecine ostalih, uvjeren sam.
Zakon o državnoj službi nigdje ne zabranjuje državnom službeniku ili namješteniku da se bavi politikom sa izuzetkom službenika i namještenika zaposlenih u policijskim i vojnim službama i to je odgovor. Ovaj što brani Nikicu brani ga na način koji šteti HDZ-u, a ovaj što napada nije u pravu. HAUG!
zar nevidite što vam radi H D Z ( zavađa narod )
Nisi u pravu!
Za B”’?: Tebe, sve takve “Bekavce”, sa upitnikom ili bez, za sve takve komunjare i podrepaše Zvonkudina, Živkudina, Sjde i Lojanovića, treba svađa. Vas HDZ treba svađati, jer ćete se možda međusobno potamaniti, ba bi nam svima bilo lakše. Pošto vi niste narod, vi ste narodni svrab. Da ste narod, onda vas HDZ, niti bilo tko pametan ne bi svađao.
Stoga, možeš reći svojim usvojiteljima, da nisi obavio zadatak i da si ostao kao ghovno na cjedilu.
Vidimo se u ponediljak 13. 10. častiti ću vas kavom nakon pobjede.
za antikomunjara”: da imaš imalo kulture nebi bio tako neobrazovana osoba,
ja nisam H D Z samo da znadeš ja sam H S P,prostačino jedna vidiš
da sam bio u pravu H D Z će izgubiti bilo tebi pravo ili krivo.?
Zašto je Dragan Čović uzeo 70.000,00 KM od Zlatka Vranješa? Vjerojatno zato što mu ih je Vranješ dao. A zašto mu ih je dao? Da bi dobio radno mjesto šefa carine. Eto tako se dobivaju radna mjesta i u HDZ-u , i u HSP-u i Lijanovića, nažalost u svim našim strankama. Nije ni HDZ nevinašce, ima i tu svašta…
administrator briše komentare,plaća mu HDZ
Onakve komentare slobodno možeš ostaviti na našoj fb stranici, pod pravim imenom i prezimenom. Obećavam ti da neće biti izbrisani…
Zašto onda nebrišeš i ove druge,komentare? komentar iznad tiče se isto privatnosti.Admine ne selktiraj što ti odgovara.